Orice afacere online se remarcă și se diferențiază în mediul online printr-o identitate unică și un logo personalizat, care ajută la o mai bună poziționare, lucru apreciat de clienți pentru că le creează un sentiment de încredere și familiaritate.
Conceperea unui logo unic reprezintă o prima etapa in creionarea identității brandului tau, însă la fel de importanta este integrarea acestuia in layout-ul site-ului de prezentare sau a magazinului tau online. Imaginea oricărei firme contează, mai ales atunci când întreaga societate a zilelor noastre poate reprezenta un client mai mult sau mai puțin direct pentru produsele sau serviciile pe care le reprezinți.
Un logo poate fi reprezentat de o siglă și un nume, de o siglă și un USP (unique selling proposition) sau doar de numele brandului. Astfel, tipografia logo-ului este deosebit de importanta și trebuie să corespundă imaginii și domeniului de activitate.
Culoarea logo-ului reprezintă o parte integranta a acestei decizii și poate creste recunoașterea mărcii cu 80%. Studiile legate de psihologia culorilor au demonstrat faptul ca nuanțele alese pentru sigla și fontul utilizat in cadrul logo-ului declanșează în mod reflexiv anumite asociații in mintea utilizatorilor și pot contribui decisiv la strategia de marketing.
Anumite solicitări pe care le primesc din partea clienților mei se referă la stilizarea unui logo astfel încât acesta să se integreze nativ în noul proiect de web design pe care îl concep. În aceste situații, mă asigur de faptul ca sigla și tipografia logo-ului sunt în armonie perfectă cu estetica site-ului, dar și cu direcția materialelor de promovare în care se va folosi logo-ul ulterior.
Dacă este vorba și de un alt material grafic specific, personalizat, cu un design aparte, pot să te ajutăm cu realizarea sa, pornind de la un concept, o idee, un vizual pe care tu să îl furnizezi. Apoi, combin ideea ta cu expertiza mea astfel încât să obții un material inedit.